Klarhed om målsætning, tid og ressourcer er tre begreber, som er afgørende for at der kan skabes klar kommunikation om et givent projekt. Vi styrer processen med tydelighed omkring opgaver og leverancer – og går aldrig fra et møde uden at vi har klarhed om succeskriterier - så vi alle føler sig trygge fra proces til resultat.
Udvikling består af lige dele kreativ udvikling og et mangfoldigt netværk. Vi har begge dele og når vi arbejder med nye koncepter, sætter vi både vores kringlede hjerner i spil og benytter os af netværket som mestendels består af den danske musikscene, herunder bookingbureauerne – samt tæt samarbejde med en lang række dygtige kendte og ukendte personer.
Som et led i både brandaktivering og udviklingen af events arbejder vi med helhed og udtryk. Derfor fokuserer vi på en samlet visuel identitet for koncepterne og de formater, som vi arbejder med. Den visuelle identitet består for os af:
– Udvikling af grafisk identitet
– Udvikling af hjemmeside
– Udvikling af produkter fra tøj og plakater til de specifikke artefakter.
I et rumdesign vægter vi det æstetiske udtryk og praktikken side om side med intimitet og flow. Æstetisk arbejder vi med at få tydeliggjort konceptet på en kreativ facon, samt at praktikken hænger sammen med deltagerantal og evt særlige installationer. Vi udarbejder altid 2D- eller 3D-tegninger, så vi visuelt kan gennemgå vores tanker med jer.
Foruden et strategisk samarbejde med Meyers omkring større events udvikler vi det samlede madprogram til Musik i Lejet og andre mindre festivalformater. Som udgangspunkt har vi tre omdrejningspunkter, som skal sikre den gode mad og drikke oplevelse: så meget økologisk som muligt, så lokalproduceret som muligt og så dygtige producenter som muligt.
Vi står for den samlede rekruttering og vagtplanlægning og sikrer at der er optimal personalekoordinering til vores arrangementer. Vi koordinerer personale fra 20 til +2500 personer – og kan derfor facilitere både de små og helt store events. Vi har samtidig et stort netværk af forskellige kompetencer, der gør det let for os, at finde de rette folk om det er i som tjener, truckchauffør eller kunstmaler.
Vi indretter og designer enten selvstændige installationer eller installationer, som indgår i områder. Vi laver alt fra bar-miljøer til indretninger af produktområder i supermarkeder. Vi udvikler designs i 3D-tegninger, så vi én til én visualiserer vores installationer.
Vi har stor erfaring med at koordinere den samlede sikkerhedsindsats til større events, hvor vi kan varetage hele den praktiske side fra ansøgningsproces til afvikling.
Vi står for følgende:
– Ansøgninger og tilladelser
– Samlet myndighedskoordinering (kommune, politi, brand og evt. naturstyrelsen)
– Udarbejdelse af sikkerhedsplan – herunder projektbeskrivelse, risikovurdering og indsatser
– Trafik- og skilteplan – herunder planlægning ift terror.
– Koordinering af crowdsafety og vagtværn
Store oplevelser er afhængige af at alt i kulissen spiller optimalt, så der ikke opstår flaskehalse. Hos Good Boys Agency er i sikre hænder både når det gælder de bagvedliggende estimeringer, samt planlægningen af logistikken. Vi har erfaring med at arbejde med en meget stram logistik, hvor leveringer koordineres stramt ift. tid og placering. Vi har stor erfaring med koordination af leverancer, samt erfaring i at planlægge kapaciteter til deltagerantal på + 10.000 deltagere.
Og vi ved - at et arrangement - altid er afhængig af, at logistikken hænger sammen og er velplanlagt - i logistikken ligger startskuddet til at festen også bliver den mindeværdige oplevelse, som er vores klare mission at levere.
Det er en kernekompetencefor Good Boys Agency at programplanlægge. Vi sikrer den røde tråd i underholdningen udfra koncept-platform og indholdstemaer. Et vigtigt pejlemærke i programplanlægningen er foruden konceptplatformen at relationen mellem modtager og afsender lykkes bedst muligt. Det betyder at vi udover at have et skarpt blik for kvaliteten i de enkelte programdele, også er meget optaget af performance. Altså hvordan fungerer et bestemt band eller indslag i praksis.
Vi sætter en ære i at have fingeren på pulsen med hvad der sker specifikt på den danske og udenlandske musikscene. For Good Boys Agency er det naturligt at være opdateret på kunst og underholdningsscenen i bred forstand. Vi samarbejder med de førende bookingbureauer og agenter i Danmark, men vi har også et stærkt skandinavisk og europæisk netværk.