Driving Change for Healthy
Cities
Good Boys Agency varetog brandaktiveringen på FestiVélo af Novo Nordisks projekt: Driving Change for Healthy Cities. En hel zone på festivalpladsen blev dedikeret til børnevenlig formidling af sundhed i tråd med Novo Nordisks strategi for projektet, der skal forebygge diabetes i byer rundt i hele verden.
Programmet var fyldt til randen med aktiviteter såsom smoothiecykling, BMX jump, parkour, pannabold, danseworkshops og listen fortsætter... Derudover var der talks i områdets telt med bl.a. læge og sundhedsekspert Bente Klarlund, Ultranyt-værten Ryan Lakou, MGP Allstars, YouTube-stjernen Den Mandige Elg, Cykelmyggen Egon og mange mange flere.
Vores lærings- og oplevelsesdesign blev besøgt af mere end 3.000 børn og forældre d. 1.-2. juli 2022.
Good Boys Agency varetog følgende opgaver ifm. eventet:
Konceptudvikling
Rumdesign
Design-installationer
Projektledelse
Mad & drikke
Personale
Logistik & sitekoordination
Booking & program